Inte lika fattig längre...

Idag fick jag mina pengar av B. Inte för att han har fått sina från csn utan för att han ordnade på annat vis. Mitt kylskåp var helt tomt så jag behövde verkligen handla. B följde med och handlade. När jag kom hem lagade jag pannkakor och diskade. Sen traskade jag bort till B, såg Bee movie. Inge bra alls. Däremot var det gott med lite ahlgrens bilar och grönsaker med dipp. Mums.

Imorgon börjar allvaret igen. Ska träffa några från klassen vid tolv och gå igenom en uppgift i övningsboken (som jag köpte på akademibokhandeln). Sen är det föreläsning och redovisning mellan 13.00-15.00. När jag kommer hem är det bara att sätta sig i grammatik boken. Jippy.

Får mitt kårkort imorgon. Det är bra. Och sen längtar jag till tisdag när jag ska träffa studievägledaren. Ska bli spännande att höra vad hon säger.

Nu ska jag och Gördis nanna. Klockan ringer 07.30 imorgon. Gäsp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0