Inte skickat???

Hade seminarium idag. Gick ganska bra faktiskt. Blev lite besviken när läraren sa att hon inte fått in min inlämning sedan i fredags. Det var en annan tjej som hon inte heller hade fått. Som tur de var hade jag ett ex med mig som hon fick, trots att jag hade kladdat massor på de.

När jag kom hem kollade jag mejlen direkt och det var helt rätt adress och mejlet låg i skickat. Störigt som fan. Men läraren sa att hon fatta att det inte var med meningen och att hon tyckte jag varit bra förberedd inför seminariumet. Men ändå störigt som fan. Jag som skickade en dag för tidigt och allt. Arrrh. Jaja. Får väl veta betyget på måndag istället. Men ändå grymt tråkigt.

Innan seminariumet var jag på bibblan och fixade lånekort och lånade en bok. Ska göra klart en uppgift i helgen. Kanske till och med får klart den imorgon. Hoppas.

Har nyss vilat och nu ska jag plugga lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0