Johanna goes master chef!

Efterrätten igår var mycket god. Träffade två trevliga tjejer också. Lite lustigt att den enes pojkvän går i samma klass som B med tanke på att de är tre stycken i den klassen. Haha. Campus kan vara litet ibland. Efter efterrätten stack vi på en annan förfest som också var trevlig. Vid elva begav jag och Hanna oss till Stallarna. De var kul. Som vanligt blev jag trött omänskligt tidigt och gick hem till B.

Fick ett sms av mamma igår att hon satt in ett bidrag på mitt konto, det var jättesnällt och väl behövt. Så idag åkte jag och B till City Gross och handlade lite. JAG har lagat middag idag som faktiskt blev välidgt god. Mums. Sen ska vi äta hemma gjord chokladpudding som B gjort.

Ikväll blir det mys i soffan och de ska bli härligt. Imorgon ska jag på öppet hus i skolan och förhoppningsvis har biblioteket öppet så jag kan få klart min uppgift tills på måndag. Annars får jag göra klart dne på måndag förmiddag.

Och Hanna jag kommer med pengar till dig nu i dagarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0