Ny vecka igen

Blev inget pluggande alls igår. Fick ett fint erbjudande från B: film. Så det blev film, godis och pizza. Det var väldigt smarrigt. På kvällen gjorde vi ingenting, slappade bara. Tänkte sova här men mitt nässpray tog slut och jag kunde inte somna så vi fick gå hem till B (som hade nässpray hemma). Usch, jobbigt att vara beroende.

Gick upp halv åtta och tog en promenad med Gördis. Sen åt jag frukost och nu har jag duschat och gjort vid mig. Har även beställt tid till att göra vid mitt hår. Det behövs verkligen. Och betalat hyran. Inte illa minsann.

Klockan tolv ska jag träffa Maya och vi ska träna inför redovisningen. Jag ska träna lite själv nu också.

Japp bäst att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0