Pengarna bara försvinner.

För en halvtimme sen kom jag hem från stan. Att göra av med pengar är aldrig några problem och det går jävligt fort att göra av med de också. Om jag nu handlat till mig själv hade jag antagligen haft mega ångest. Jag har ganska mycket ångest över att jag lånar pengar från csn. Tänk när man ska betala tillbaka allt det. Men jag intalar mig själv att det är värt det. Att få jobb utan utbildning idag är ju för fan omöjöligt, det verkar vara svårt att hitta jobb med utbildning också. Suck. Gud vad det var bekvämt när man gick i skolan HELT GRATIS.

Det enda jag köpte till mig själv var en puma bag. Den billigaste jag hittade, och jag har ingen stor väska så jag behövde det eftersom vi åker till Åstorp imorgon.


Fan jag tycker att det suger att hela idol juryn har blivit utbytt. Hur kul är det? Jag som är crazy i Idol känner mig jävligt skeptisk nu. Arh, arg också. Jag gillade Tomita, Breitholtz och Swartling. Ingen idol utan den vanliga juryn.
image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0