Sunday bloody sunday

Vaknade första gången idag vid sju. Somnade om och sov ända till halv tolv. Det var riktigt skönt. När jag vaknat till liv gick jag ut med Gördis, och nu har jag nyss ätit frukost. Ska diska, bädda och duscha nu tänkte jag. Sen blir det lite plugg antagligen. Kanske inte sådär jättemycket, är ju trots allt helg. Men jag ska i alla fall läsa i en halv timme eller något. Se om jag kan bli lite klokare. Sen måste jag träna inför redovisningen imorgon. Jaja, det blir säkert jättebra.

Längtar tills vi ska hem. Ska bli så himla kul att få träffa alla, och at få rida:) Och få festa lite med de där hemma. De ska bli nice. Men nu är det inte många dagar kvar tills vi kommer hem. På torsdag kör vi efter min föreläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0