Upp och hoppa!

Jag tycket det var bra att Fridas Upp och hoppa gick vidare i melodifestivalen. Tyckte den var härligt. Men det var synd att Patrik Isaksson inte gick vidare.

Min plugga grammtik-ångest är fortfarande kvar. Jag hoppas att den har försvunnit till imorgon. Då vill jag vara glad som vanligt och dessutom kanske försöka fatta lite av grammtiken.

Har typ inte gjort ett piss idag. Väldigt tråkigt. B är ute och partajar, det gör han helt rätt i tycker jag. Själv så håller jag mig till nästa helg. Blir förhoppningsvis en hel del fest när vi kommer hem. Eller hur Åstorp?

Såhär såg det ut när jag var ute med Gördis idag. Vi fick klättra.
image77
När Gördis är själv hemma klättrar hon upp under rullgardinen hos B, så sitter hon där och väntar tills någon kommer hem. Synd om henne. Men hon är söt!
image78

Nu ska jag och Gördis försöka nanna. Kan bli svårt med tanke på att hela Växjö utom jag är i fullgång med festande och skrikande. Men ska försöka i alla fall. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0