Yesterday was a good day.

Min alla hjärtans dag blev inte alls tokig. B kom hit vid lunch så då var vi bara här och degade. Sen duschade jag och fixade till mig så blev det ica. Köpte lite saker så jag åtminstone kunde äta frukost imorse. Efter ica fikade vi lite hos mig sen bakade jag kladdkaka. Kollade lite film också.

På kvällen traskade vi bort till B, dit kom Johanna och Dan också. Vi bakade pizza. Blev jätegott. Sen åt vi kaka och glass och kollade skräckis. Det var mysigt. Dan trodde jag hade köpt kladdkakan. Vem gör det när man kan göra egen? Han fattade inte hur man kunde göra ett hjärta heller. Haha han är kul.

Nu så ska jag skriva min inlämning som ska vara inne 16.00. Mellan 12.00 och 15.00 har jag tvätt tid. Det behövs. Egentligen skulle jag behöva springa bort till B innan tolv och ringa studievägledare. Får se om jag hinner. Nu ska jag börja skriva...

image73

Kommentarer
Postat av: dannjella

va fin kladdkaka. kjag är en av få människor i världen som verkligen avskyr kladdkaka. haha. men den va fin och ser god ut :)

2008-02-15 @ 11:33:23
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hur kan man avsky kladdkaka? Hehe, men man kan inte tycka om allt ju:)

2008-02-15 @ 13:44:44
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0