Ändrade planer, here goes nothing

Japp, jag åker redan i övermorgon. Har all min packning klar så finns ingen anledning att inte åka upp. Dessutom fick jag nys om att jag ska ha läst ca 120 sidor tills nästa onsdag. Så om jag åker upp en dag tidigare kan jag läsa en dag mer. Hoppas min självdiciplin funkar så att jag ägnar mig åt böckerna istället för B och Gördis. Inte helt och hållet, men nu i början måste jag vara på hugget så jag hänger med.

Har bara skorna, toalettsaker och lite prydnadssaker kvar att packa ner. De går nog kvickt. Ska träffa Ida och fika vid lunch imorgon. Inte sugen på att köra till Örkelljunga egentligen men vill ändå träffa Ida ju.

Idag köpte jag en sele som faktiskt passade Gördis + ett mega sött täcke. Kunde inte låta bli. Sen träffade jag Gördis. Blir så glad av att se henne:D

Nu ska jag faktiskt läsa lite i boken, är ganska krångligt.

Känns nervöst inför fytten, lämna den fina tryggheten bakom sig och ge sig in i något ovisst.

Here goes nothing. Eller vad säger du babe?

Kommentarer
Postat av: dannjella

ja, jag ska ju inte flytta iofs. Men att bara börja skolan, känns så läskigt..

2008-01-15 @ 00:29:48
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: B

Jo babe det säger jag. Here goes nothing!

2008-01-15 @ 07:40:37
Postat av: Johanna

Dannjella: Du får berätta hur det är sen när du börjat. Säkert inte alls så farligt som man tror.
B: :) I love you.

2008-01-15 @ 10:34:25
URL: http://jhs.blogg.se
Postat av: erika

du är tuff du Johanna :D

2008-01-15 @ 17:21:10
Postat av: Johanna

Tack Erika. Men jag tror ändå att du är tuffast:)

2008-01-15 @ 20:46:02
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0