Ängelholm

Min kära bror gjorde mig sällskap till Ängelholm iallafall. Gött.

Innan jag skulle hämta honom gick jag ut till Linda i stallet. Bestämde att vi ska rida en avskedsrunda på söndag. Snyft. Sen fick jag en flaska vin och ett paket romerska bågar i inflyttningspresent. Så himla snällt. Precis som att det inte räckte att hon skänkt två lådor porslin till mig. Himla snällt.

Sen hämtade jag brorsan och vi körde mot Ängelholm. När vi kom fram hann jag inte mer än knappa in registreringsnummret så var det vår tur. Fick betala 200 kronor för något som tog två sekunder att titta på. Störigt. Körde mot B:s mammas lägenhet sen. Vattnade blommor där. När vi skulle därifrån startade inte bilen. Fick lite panik, brorsan kollade med pappa om han visste vad det var och jag med B. Men efter en stund startade den ändå. Skumt men skönt. Körde inom Mc och bjöd brorsan på en glass.

Hemma nu och väntar på mat. Grymt hungrig. Syrran ska ha kompisar här idag, då tänkte jag vara här så lite som möjligt. Jag ska och pussa på Gördis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0