Antagningsbesked 2

Idag fick jag antagningsbesked 2 och där stod att jag blivit...... antagen. Och de var ju en himla tur. Har försökt att få tag i de två sista böckerna men går riktigt segt. Kanske måste köpa de nya. Får väl se.

Har varit ute och ridit på Flisan en lång runda i skogen. Väntar på att Togge ska komma, han är seg. Som vanligt. Cajim hatar vara inne så hoppas han kommer snart.

Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag. Kanske iväg och inhandla lite handukar och sånt. Måste handla lite underkläder också. Och matskålar till Gördis.

På fredag ska jag till Ängelholm och vattna blommor, kanske ska vara så flitig att jag kör och ombesiktigar bilen då också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0