Bilen

Fasen, hade ett fel på bilen. Ett parkeringsljuse som var sönder. Så typiskt. Men som tur det är så är det lätt åtgärdat. Ska se om jag kan få pappa till att laga de så jag kan ombesiktiga innan jag drar.

Har tittat på Så som i himmelen tills nu. I love it. Den är så fin! Man bölar ju knappt heller.

Ingen ridning har det blivit heller, Maria rider Cajim själv nu och syrran har ridit Flisan. Fick visserligen ett väldigt oemotståndligt (eller inte) erbjudande om att rida Matilda. Men jag är ju lat, och det är ingen nyhet.

Msn:ade lite med Ida innan. Vi ska ta en fika innan jag flyttar. Hoppas hon kommer och hälsar på när jag flyttat. Hoppas till och med att hon börjar plugga i Växjö till hösten. Det hade inte varit illa.

Dagarna gå så in i bombens sakta. Imorgon kommer hovslagaren, finally. Nu ska jag faktiskt packa ner lite saker för de har jag inte gjort än. I know, Im lazy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0