Då va de lördag igen...

Igår kväll var Gördis här och hälsade på. Det gick jättebra, tills hon fick syn på katten. Vi stängde in katten i sovrummet, men Gördis fortsatte leta. Det var nästan lite synd om henne. Sen var jag och mamma ute och gick med henne också. Men det var lite trist för hon ville inte alls kissa. Vid halv nio lämnade jag tillbaka henne, men ska hämta henne en stund idag med.

Somnade väldigt sent igår, syrran hade fest. Hela mitt golv dunkade i takt med basen. Sådär kul när man är dödstrött. Vid halv två hade de flesta gått och jag kunde äntligen sova.

Idag ska jag nog till Väla. Ska köpa lite saker till Gördis + lite underkläder till mig. Men det blir nog inte förrän i eftermiddag. Jag och pappa ska ta en titt på bilen idag. Det är något som inte stämmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0