Dubbelsäng

Ängelholm var niiiice. SÅ skönt med dubbelsäng så de finns inte. Snacka om att vi sov ut ordentligt. Behövs ibland. Denna kvällen har gått åt att snacka data. Kul. Eller inte. Min tränare kom hem och Björn har snackat datorer hela kvällen. Men han är sjukt snäll som hjälper till såklart. Och det är tur att man inte har samma intresse, hur kul är de liksom? La mig i soffan till sist i väntan på att hans och pappas grogg skulle ta slut. De har den gjort vid de här laget men han dröjer sig fortfarande kvar.

Hamnade på linneas blogg och fick nyss reda på hur stor en elefantpenis är. Intressant. Linnea jag tycker du kan upplysa dina läsare om en ny sak varje dag. Igelkottar, råttor, pandor, myror ja de finns ju massor:)  De hade varit tufft!

Nej nu ska jag bädda ner mig.
Natti.

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHA, jaaa det ska jag börja göra..en ny snopp för varje dag..

2008-01-06 @ 00:41:53
URL: http://linneajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0