Förändringar...

Idag har jag träffat Ida. De var himla kul, var så längesen. Blir alltid så mycket skitsnack när man träffar henne. Fan vad man måste vara bra eftersom man tycker så illa om alla andra:)

När jag umgåtts med Ida färdigt körde jag hem. Packade bilen med lite lådor, ska kasta in några till imorgon innan jag kör. Sen kom mormor och morfar hit så åt vi smörgådstårta och kladdkaka. Mums! Efter de var jag och Gördis ute och gick. När jag kom in var Smulan inne, så de blev lite cat/dog fight. Som tur det var skadade ingen sig. Men båda två är jävligt snabba kom vi fram till.

Nu ligger Gördis här helt utslagen på golvet. Hon har ingen aning om vad som väntar henne. Men med tanke på att hon blir helt till sig av glädje när jag kommer så hoppas jag att vi ska trivas ihop. 

Just nu känns allt bara nervöst. Jag kommer såklart sakna hästarna grymt mycket. Men de kommer nog vara nyttigt för mig att vara ifrån de också. Jag kan ju rida när jag är hemma, om jag inte redan påpekat de tidigare:)

Nu ska jag titta på Gynning, sen ska jag läsa lite studentlitteratur (shit vad vuxet). Sen är det dags för mig och Gördis att nanna. Vi har en stor dag framför oss imorgon. En helt ny sak för oss båda.

Jag bloggar imorgon när jag kommit till rätta i B:s lägenhet. För er som inte vet ska jag bo där tills jag får min egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0