Gårdagen

Vi överlevde gårdagen men de var precis. Hade jättetrevligt med Hanna. Vi har ju gått i samma klass i låg och mellanstadiet sen har vi typ hälsat på varandra på högstadiet. Egentligen har vi inte pratat med varandra på tyo 7 år. Så de var på tiden. Men det är ganska lätt att umgås när man känner varandra sen (långt) innan.

Vid tio skulle vi bege oss till Stallarna. När vi var utanför lägenhet konstaterade Hanna att hon var tvungen att byta skor. Så vi tog hissen upp igen, och ner igen. Väl inne på Stallarna visade Hanna mig runt lite. Sen satte vi oss ner och tog en päronsplit. Konstaterade att vi var ganska så berusade.

Här går man ju ut mellan cirka 22.00 till 02.00. Så när klockan var tolv var jag bomb säker på att hon var tre. Men de var hon ju inte. Jag hade iaf haft en jättebra kväll men var helt slut så jag vandrade hem. Hanna vandrade också hem en stund efter mig.

Idag har jag varit ute med Gördis i de tråkiga vädret och nu tvättar jag. Tror bara att jag ska toffla idag. Idag är sista chansen att få användning av bio biljetterna som jag fått.

Funderar på om jag ska plugga lite. Skäms lite över att min inlämning var så sjukt dålig jämfört med de som jag fått. Jobbigt. Så lite läsning sitter nog inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0