Gott nytt år!

Happy new year everyone! Vilken fantastisk nyårsafton jag hade. Helt underbart. Björn hade lagat mat i 1 1/2 dag. Helt obetalbart. De var så himla gott. Åt fyra rätter och alla var propp mätta efteråt. Vi orkade inte ens äta chips. Då är de illa. Hade jättekul och är himla glad för alla som kunde komma. De var toppen!

Något som var mindre kul var att jag skulle med hästar till hovslagaren 14.00 dagen därpå. Men kunde inte sova längre än till 11 så de var inte så jobbigt trots allt.

De nyåret börjar med snö och de känns toppen. Jag älskar snö och blir alltid mycket piggare när den ligger på marken och lyser upp de mörka dagarna. Perfekt. I övrigt så kommer de nya året börja med att flytta hemifrån och börja plugga för min del. De känns grymt spännande. Nya utmaningar sitter aldrig fel.

Nu är babe och jobbar, ska städa lite tills han kommer hem.

Tack än en gång till alla som var med på nyår. Och tusen tack till min Älskling som gjorde sjukt god mat. I love you!

Såklart hoppas jag att alla andra också haft en fin nyårsafton och att ert år blir lyckat:)

image57


Ps. fler bilder finnes på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0