Har du sagt allt?

Seminariumet idag gick ganska bra. Man kunde bli underkänd och godkänd. Hoppas jag blir godkänd. Får vet imorgon.

Nästa uppgift kan man få välgodkänd också, så då gäller de att man skriver riktigt bra.

Har nyss varit ute och gått med Gördis. Skulle gå i skogen men hittar inte så jag fick vända efter en halvtimme. Men sen såg jag att några som gick framför mig innan jag vände kom ut framför mig på tillbakavägen (blev de rörigt?) så nästa gång ska jag nog hitta runt.

Nu ska jag läsa ut Margareta Westmans bok på 216 sidor. Jippy. Plus lite annan kurslitteratur. Uppdaterar sen.

Förresten. De här lärde jag mig idag om akademiskt skrivande

säg vad du ska säga, säg de, säg vad du sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0