Huvudet packat med info

Klockan åtta imorse ringde klockan. Var ute och gick med Gördis. Sen blev de dusch och fixa till sig + frukost. Mellan halv tio och tolv pluggade jag. Klockan kvart över ett var de dags för föreläsning. Den var toppen! Jätteintressant och väldigt kul. Men i ett högt tempo, de gäller att vara vaken. Tur att jag pluggat så mycket som jag gjort, annars hade jag aldrig hängt med. Tills imorgon ska jag ha läst 4 kapitel. Men de får jag göra innan föreläsningen imorgon. Mitt huvud har behövt vila från böcker de senaste timmarna. Har dock redan läst nästan ett kapitel. Men nu är jag så trött att skallen inte lär ta emot mer information.

Igår badade alltså Gördis, sen borstade jag henne. Har borstat henne idag med, hon blev jättefin i pälsen. Blank och len. Toppen!

Har pratat med Hanna idag också. På fredag ska vi till stallarna. Det ska bli jättekul, behöver lära känna lite mer människor här.

Nu ska jag fortsätta titta på Jersey Girl. Håll nu tummarna för att jag hänger med lika bra på föreläsningen imorgon som idag.

Ps. Det är vitt i Växjö, har snöat sen klockan två. MYSIGT!

Kommentarer
Postat av: dannjella

va fuskti emd snö, vi har hara regn!

2008-01-24 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0