I have a floor. Wow!

Imorse ringde Björns klocka konstant mellan 06.00 till 08.00. Fattar inte de här med att ligga och dra sig. Tycker de är jättejobbigt, känns som om jag varit med om sju svåra år just nu. Usch. Men han är säkert pigg:)

Dan kör upp med alla Björns saker idag vilket känns grymt skönt, äntligen kan jag se hur mitt golv ser ut igen. Dammsugning? Ja tack!

Var på Killbergs igår, köpte lite pärmar, block, pennor, häftapparat, gem också fick jag en brödrost. Perfekt. Och jag har redan köpt två av mina böcker till den första kursen, fick tag i de begagnat och allt. Skit bra, i alla fall när man är fattig. Inte så kul att köpa fem stycken böcker (som kostar runt 250 kr styck) som man bara ska använda i tre veckor. Hoppas jag får tag i de andra tre också.

Nu ska jag snart städa lite, sen tänkte jag dra och sola. Känner mig grymt blek. Ikväll ska jag och Babe till Ängelholm. Hans mamma och hennes man är på semester så vi ska låna deras lägenhet. Ska bli skönt att få vara lite för sig själv. Vad som händer på lördag är ännu oklart.

Snart börjar jag skolan och de ska bli gryyyyyymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0