Im a witness

Jag har bakat amerikanska pannkakor. Innan de var jag och handlade på ica och blev vittne till ett stort polispådrag (två poliser låg på en kille som skerk AJ AJ AJ)

Westmans bok går segt. Har 100 sidor kvar, plus ett kapitel i Dahl och eventuellt ett kapitel i Einarsson. Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll. De och gå ut med Gördis.

På fredag får jag min lägenhet och på lördag kommer mamma och pappa hit med alla mina saker. Och de ska handla saker till mig på Ikea också. Jippy! Ska bli jättespännande. Hoppas lägenheten är fräsch. Har ju aldrig sett den.

Vill börja med upggift nummer två och inte läsa en massa jobbigt. Inte kul när man är TVINGAD att läsa.

Välkommen till studentlivet Johanna.
Eller som Dan säger:
Johanna, jag tycker du tar de här med skolan alldeles för seriöst.

Kommentarer
Postat av: dannjella

jag tycker du är skit duktig, sådan framförhållnig har inte jag. haha :)

2008-01-29 @ 06:09:45
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Johanna

Önskar jag var en sån där som bara behöver titta på en sida en gång och sedan komma ihåg de i resten av mitt liv.

2008-01-29 @ 09:57:44
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0