In love.

Jag har blivit kär i Gossip Girl. Helt sjukt bra. Tillbringade gårdagen med att se nio avsnitt. Tänkte ta de fyra sista idag.

Har inte släppt ut hästarna än, vet inte om jag ska heller. Grejjen är att jag tycker synd om de för att de står inne i sina boxar, men om jag släpper ut de tycker jag synd om de för att de står ute i regnet. Jobbigt. Men jag tror jag avaktar och låter de stå inne. Am I mean now?

Ska nog hälsa på Gördis ikväll, om hennes matte är hemma. Vad jag ska göra för att få tiden att gå tills dess mer än att glo Gossip Girl vet jag inte. Funderar på att ombesiktiga bilen idag istället. Men vill inte åka dit helt själv. Mega tråkigt. Men kanske lika bra att få det gjort. Fast jag vill inte......

image58

Ge mig hennes hår, tack.

Kommentarer
Postat av: dannjella

hennes hår är det inte fel på, de släppte det senaste avsnittet igår kväll på mininova. se! :)

2008-01-10 @ 13:14:07
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åååh måste ladda ner direkt:) Thanks!

2008-01-10 @ 13:19:53
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0