Jag är vaken

Hade ställt klockan på åtta idag. Halv åtta vaknar jag av att telefonen ringer. Det var hovslagaren som ville ändra tiden idag till söndag. Sen kunde jag inte somna. Har slängt ut hästarna och mockat. Ska gå ut sen och fylla på vatten och lägga in hö och sånt. Jag var tvungen att avbryta mitt arbete eftersom jag svettades enormt. Kanske kan bero på att jag hade joggingbyxor + två tröjor + min heta overall och en mössa på det. Lite fel klädsel kändes de som. Sitter här i t-shirt nu och försöker bli lite svalare.

Såklart var min bror frisk som en nötkärna idag. Så jag tänkte prova tjata på mamma om att följa med till Ängelholm istället. Tänk om jag får sitta där helt själv i en halvtimme och vänta. Hur kul är de?

Ska tvätta lite också, måste tvätta de jag handlade igår och lite sånt. Kanske packa ner lite kläder också.

Förresten, läs Dannjellas blogg idag. Alla känner nog igen sig på något sätt. http://vjykort.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: dannjella

du är så söt!

2008-01-12 @ 00:47:09
URL: http://vjykort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0