Jo de var sant

Nu har jag varit på Campushälsan. Och visst hade jag urinvägsinfektion. Tur jag tog tag i de och ringde dit direkt imorse. Läkaren hade inte tid att skicka receptet till apoteket förrän klockan tre, så jag får hämta de senare. Ska och handla på Willy med B och Dan vid tre - halv fyra så kan passa på att hämta de då.

För övrigt så har jag fått två inlämningar mailade till mig. Jag ska nu gissa vem i min klass som skrivit de. De känns som min inlämning måste varit katastrofalt dålig jämfört med de jag fått mailade till mig. Reflektion. Det är väl vad JAG tycker? Jag skrev jättemycket om mina åsikter och tankar. De märks att de inlämningar jag fått är skrivna av personer som har mycket mer erfarenhet av studier än vad jag har. Men samtidigt så måst ejag ju ha lärt mig något av detta? De är ju inte så att hela betyget hänger på denna inlämningen. Känns bara kass att min ser ut som något en fjorton åring skrivit i jämförelse med de jag fått. Hejdå självförtroende...

Nu: Motionera Gördis i ÖSREGN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0