Låt mig sova

Idag är jag riktigt trött. Gick upp vid åtta idag, var ute och red med Maria och Linda. Det var trevligt. Sen mockade jag och efter de körde jag och mamma med Matilda till hovsagaren. Han hade fått en liten son. Fick se på bild, mega söt.

Var hemma klockan två och slängde mig i sängen. Sov till halv fyra, sen åt jag mddag. Har nyss tittat på två one tre hill avsnitt och känner mig knappast piggare.

Gördis var här igår igen. Jag hade varit och handlat till henne. Jag köpte:
·Mat och vatten skål
·Halsband
·Koppel
·Bajspåsar
·Tuggleksak
·Tuggpinne
·Hundgodis
·Säkerhetsbälte till hund

Tyvärr passade inte säkerhetsbältet så jag ska och byta det imorgon. Sen köpte jag underkläder och två t-shirts till mig själv. Hade egentligen inte alls tänkt att jag skulle slösa så mycket pengar men så går det iböand.

Förresten lyckades jag få tag i en bok idag: Språksociologi. Förhoppningsvis får jag den imorgon. Bara en kvar att fixa, vill verkligen inte köpa den ny eftersom den kostar 320:- Det svider.

Nej nu ska jag surfa vidare sen ge hästarna mat. Fan vad jag är sleteeeeeeeeen...

Förresten! Om tre dagar drar jag:)


Kommentarer
Postat av: dannjella

vart letar du begagnade böcker någonstans?

2008-01-14 @ 12:13:31
URL: http://vjykort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0