Lite trött

Tog ett tag innan jag somnade igår. Låg och funderade en massa. Inte alls kul när klockan ringde 8.00 innan. Funderar på om jag ska vila mig en liten stund nu. Innan det är dags för att besiktiga bilen. Håll tummarna för att den går igenom everyhop. Mamma är snäll och förljer med som sällskap och moraliskt stöd.

Tänkte slänga ner lite saker i lådor sen också. Typ lite väskor och skor och sånt.

Fattas två böcker som verkar vara lite våra att få tag i... Men skickade iväg lite mejl imorse så får hoppas att jag får svar. Om någon råkar sitta på böcker som har namnen: Språksociologi eller Människans språk så hojta gärna till.

Nu ska jag vila i en kvart. Eller två...

Kommentarer
Postat av: erika

Kommer du fortsätta blogga från Växjö? Kommer sakna din blogg annars ju :)

2008-01-08 @ 15:23:38
Postat av: Johanna

Klart att jag ska fortsätta blogga! Jag måste ju dela med mig av hur de känns att vara student. Har inte du någon blogg?

2008-01-08 @ 15:50:59
URL: http://jhs.blogg.se
Postat av: erika

kovetous.blogg.se
men jag varnar för tråk-blogg :p

2008-01-08 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0