Missa inte!

Föreläsningen var bra, men inte lika rolig som den förra. Men man måste ju ändå lyssna aktivt, de kommer ju något som heter TENTA så småningom. Jag fick i alla fall godkänt på min inlämningsuppgift och de var himla skönt. Man kunde bara bli godkänd eller underkänd så jag får vara nöjd. Hade varit lite tråkigt att starta med ett underkänt.

När jag kom hem från föreläsningen drog jag med mig B och Gördis ut i skogen. Skulle se om vi kunde hitta en bra runda i skogen och de gjorde vi också. Perfekt runda på typ en timme. Finns kartor överallt så inte så jättesvårt att hitta. Och man ser universitetet efter ett tag också.

När vi kom hem började jag göra amerikanska pannkakor (idag igen). De var gott (idag igen). Sen dess har jag pysslat med min inlämningsuppgift. Har skrivit typ "svar" på första frågan. En diskussions uppgift. Har en kluring nu bara, vad är karaktiristiskt för ett flerspråkigt samhälle. De ska jag ta reda på! Ska läsa lite i mina fina böcker så kommer de säkert upp något i skallen som jag kan skriva om. Tänkte lugna mig lite ikväll, är ledig imorgon så måste ha något att göra då. Plus att jag inte kan skriva hela inlämningen eftersom jag ska ha en föreläsning om sista uppgiften först på torsdag. Så på torsdag kväll ska den vara klar och mejlas på fredag.

Såhär har min dag sett ut:
08.00 - 08.30 rasta Gördis
08.30 - 10.00 frukost + dusch och allt vad de innebär
10.00 - 13.00 PLUGG
13.15 - 15.00 Föreläsning
15.20 - 16.30 skogen
16.30 - 17.00 pannkakor (tänkt på att man uttalar de pangkakor? Lärde jag mig idag, haha)
17.00 - 19.00 PLUGG
NU: Lite mer plugg och plugg, sen TV och rasta Gördis.

Missta inte GOSSIP GIRL ikväll på kanal 5 klockan 20.00!!!!

Kommentarer
Postat av: dannjella

haha e tär precis som att man uttlar Kalle Anka = Kallanka..

hahahah

2008-01-30 @ 01:12:02
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Johanna

Haha! Ja de har du ju rätt i. Fräckt!

2008-01-30 @ 10:28:12
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0