Munsår:(

Idag gick jag upp lite innan åtta. Var ute med Gördis sen åt jag och B frukost. Traskade bort till apoteket för jag har fått munsår. Hatar de, jobbigt som fasen. Men de där plåsterna är grymt bra (men väldigt dyra). Efter jag varit på apoteket gick jag och solade. Nu harjag precis duschat och ska läsa lite innan jag gör vid håret. Har föreläsning klockan ett.

När jag kommer hem blir de ut och gå med Gördis och sen ska jag tvätta i eftermiddag. Det behövs! Också får jag inte glömma skriva slutet på min inlämningsuppgift. Hoppas den blir godkänd. Är riktigt svårt att skriva akademiskt. Jag är så van vid att ha med jättemycket åsikter. Men man lär sig väl förhoppningsvis.

Till boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0