My head is dead.

Blä jag är sjukt trött. Ont i huvudet också. Har pluggat också, märks att jag inte är i form. Blir trött av ingenting. Har många sidor kvar att läsa. Måste dessutom läsa de några gånger till, annars kommer de aldrig sätta sig.

Som paus tänkte jag göra en nice header i PS, men jag har inte tålamod. Fattar mig inte på de programet. Så jag får ägna mig åt böckerna istället. Dessutom vet jag inte hur den ser ut, hade tänkt prova mig fram för att se vad jag gillade men de gick ju inte.

Jahapp, om några dagar börjar jag skolan. Sjukt nervös. Är rädd att jag är alldeles för korkad för att fatta ngt på föreläsningarna, men de återstår att se. Jag är ju inte så snabbtänkt direkt, får alltid älta saker innan de sätter sig. Jag vill också var aen sån som bara behöver titta i boken en gång så sitter de. Men de är ju inte meningen att de ska vara lätt antar jag.

Nu ska jag läsa lite igen och skriva lite så kanske de sätter sig. Om jag har tur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0