Mys på stallvägen 44b

Idag har varit en mysig söndag. Var nere i stan vid kvart i tolv, mest för att Gördis ska vara förberedd på att vara själv hemma i två timmar imorgon. Köpte ansikts och kroppslotion, en hårborste, strumpbyxor och täckstift. Så nu känner jag mig väldigt hel. När vi kom tillbaks kikade vi in genom fönsterna, Gördis satt i hallen Hon hade antagligen suttit där i över en timme och väntat. Men vad gör man? Hon har tuggben och saker att pyssla med, dessutom är jag ute och går med henne innan hon lämnas men det verka rinte hjälpa. Stackare. Men som sagt så måste hon vänja sig. Om någon har bra tips på hur de blir mindre ledsna så tipsa mig gärna:)

På eftermiddagen tillagade Dan pannkakor som var väldigt goda. Sen var jag ute och gick med Gördis medan resten kollade film. I kväll åt vi wok, de var himla gott. Sen gick jag, B, Dan och Johanna (+ Gördis ofcourse) till Willys. Jag väntade utanför med Gördis. Björn hade köpt godis, chips och cola. Mums! När vi kom hem kollade vi allihop den nya filmen med Reese Witherspoon. Den var himla bra faktiskt. Nu ska vi alla nanna.

Imorgon ska jag på intro. Jag är sjukt nervös. Hoppas att jag står med i alla listor och sånt nu bara. Annars vet jag itne vad jag gör. Så klockan ringer halv åtta imorgon, ut och gå med Gördis, äta frukost och göra vid sig sen SKOLAN. Som jag längtat efter i en evighet känns de som och nu är jag så nervös så jag ens undrar om jag kommer kunna somna.

Jag skriver imorgon om hur introt var och hur min klass verkar. Sen ska jag läsa en massa, massa, massa imorgon. Vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: dannjella

lycka till :)
jag börjar på tisdag, gud va nervös jag är!

2008-01-20 @ 23:59:02
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Johanna

Det var inte alls så farligt som jag trodde. Men nu börjat allvaret. Plugga, plugga, plugga...

2008-01-21 @ 13:50:33
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0