Nervös...

Nu har jag precis kommit in, har varit ute på promenad med Gördis.

Igår var jag, B och Gördis ute och gick runt sjön. De var mysigt, men var döds trött efteråt.

Vi sov till halv elva idag. De var verkligen skönt. När vi vaknat var vi ute och gick med Gördis, sen blev de frukost. B började skolan klockan ett så jag hängde på. Blev medlem i Smålandsnation:D Skulle fixa inloggningsuppgifter också men där var ingen vid IT-support så får göra de en annan gång. När de var gjort gick jag och solade. Sen skulle jag då ge mig på mina 60 sidors läsning. Jippy! Har gått sådär. Har 20 sidor kvar. De ska jag läsa innan föreläsningen imorgon tänkte jag. Är sjukt nervös inför den. Har ju ingen aning om jag förberett mig bra eller inte. Kanske hade behövt plugga dubbelt så mycket som jag gjort nu? Men de lär jag få svar på imorgon. Usch vad nervös jag är. Skit jobbigt. Tänk om jag bara sitter där som ett jävla frågetecken. Då dör jag. Då kommer jag få ångest för att jag inte pluggat super mycket. På fredag har vi vår första inlämningsuppgift, tror ni jag är lite nervös inför den? JA. Den ska bara vara på en A4 sida men ändå. De blir liksom första intrycket.

Sen måste jag lära mig vad de är för skillnad på att skriva på Harvard sättet och Oxford sättet. HJÄLP! Lite dumt att internetsidan inte funkar. Fasen, måste fixa mina inloggningsuppgifter imorgon så jag kan läsa mig till vilket sätt ajg ska skriva på.

Nu ska jag bada Gördis och sen nanna. Berättar om föreläsningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0