Runt sjön

Igår var jag och B på bio. Såg we own the night som jag varmt kan rekomendera. Den var jättebra. Efter bion gick jag lite med Gördis som var överlycklig för att vi kom hem och inte hade tänkt överge henne föralltid.

Idag låg vi i sängen till typ klockan tolv. De var nice. Sen gick vi upp och de var sjukt fint väder så vi bestämde att vi skulle gå med Gördis runt sjön. Och de gjorde vi. Var jättemysigt. När vi kom hem var jag tvungen att bada Gördis, hon såg ut som en lerklump. Efter de blev de god frukost och nu är jag rätt trött i kroppen. Ska snart sätta mig och läsa lite och pilla med texterna vi ska ha seminarium om imorgon.

Här kommer lite bilder som Hanna skickade till mig nyss. De är från i fredags. Jag lägger bara upp några för på de flesta är man pittögd eller så är någon tunga ute, eller så är man bara grymt ful.
image63
image64
image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0