Sambo:)

Nu har jag nyss sett Victoria Secret precis som alla andra, men jag tänker inte lägga in någon bild på en sjukt famous modell som är så snygg att man blir stum, de gör alla andra så jag tycker inte det är så kul. Men i vilket fall som kan jag lett medge att jag gjort i princip vad som helst för att få vara i en victora kropp för en dag.

Klockan åtta idag åkte B till Växjö. Han har varit hemma länge nu och det har varit mega mysigt. Men de ska samtidigt bli skönt att bara tänka på sig själv och få lite mer plats i sängen. Både för mig och för honom:) Nästa torsdag ses vi igen.

Imorgon ska jag och införskaffa nya p-piller, de behövs med jämna mellan rum. Jag ska även ge mig ut på Ikea, får ju egen lägenhet den 1/2. Tänka sig... På tisdag ska jag för första gången i mitt liv besiktiga en bil. Hoppas den går igenom. Och på onsdag kommer hovslagaren.

Jag har en super rolig sak att berätta (för mig), jag kommer inte att bo själv i Växjö. Jag ska bo ihop med Gördis. Gördis är en super söt norfolkterrier. Jag ska låna henne av B:s styvmamma. Hon har ju ändå så många så då gör de inget om jag lånar en. Jag ska försöka lära Gördis sitt, kanske till och med avancera till ligg. Men man ska ju inte ha för stora krav! Har varit förälskad i Gördis ungefär lika länge som jag varit i B. De är rätt lika. Till sättet alltså. Lugna och söta. Me like:)

Nu ska jag titta lite tv. Kanske uppdaterar sen igen, skriver om hur mycket jag längtar till Växjö. Som vanligt.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0