Skickat

Nu har jag mejlat iväg inlämningsuppgift 2. Denna gången var det riktigt läskigt att trycka på skicka. Har jag tolkat uppgiften rätt? Har jag tagit med allt jag bör ha med? Stämmer källförteckningen enligt Harvard systemet? Är mitt språk verkligen akademiskt? Har jag tagit med för många belysande exempel? HAR JAG MISSAT NÅGOT??? Usch. Hoppas verkligen jag blir godkänd. Jag tycker de känns bra och att jag skrivit bra, men nu har jag ju inte sett vad de andra skrivit. Gemfört med deras är kanske mitt underkänt? Får panik. Jobbigt.

Hade bara en timmes föreläsning idag. Vår lärare hade fått diskbrock så hon orkade bara stå i en timme. Pratade lite med de i klassen sen gick jag hem. Kände hur de pirrade i magen av nervositet inför inlämningsuppgiften så jag tänkte att de nog inte skulle vara så bra att börja skriva då. Tog med mig Gördis ut på en timmes promenad i skogen. De var mysigt. När jag kom hem var jag redo för att skriva. Och nu är den som sagt skickad. Skönt. Behöver jag inte alls tänka på de imorgon.

Hela tiden har B legat i sängen och sovit. Funderar på om jag ska joina, kan vila till klockan 17.00 då det är dags för tvätt iaf.

Imorgon får jag min lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ooh va kul med egen lägenhet!! :D

2008-01-31 @ 16:32:11
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0