Some pics

Idag ringde klockan 8.00. Var ute och gick med Gördis sen blev de dusch och frukost. I detta huset vaknar ingen annan från framemot halv tio tiden. Så de är alltid lugnt på morgonen. Nu har jag läst 86 sidor. Tjoho. Ska läsa ett kapitel i Dahl nu också.

Vill bara handla en massa saker till min lägenhet. Två dagar kvar tills jag får den. Ska bli jättekul. Ska i alla fall handla lite städ grejjer och städa på fredag.

Om en och en halv timme börjar min föreläsning. Sen när jag kommer hem ska jag börja pela med min inlämnings uppgift.

Slänger in lite bilder.
image66
Så här såg Gördis ut när hon trilla ner mellan soffan och dynerna i soffan.
image67
Bild från prommenaden runt sjön i söndags.
image68
B hittade en morot i kylen. Den är helig, ingen får äta den. Med tanke på dess utseende vet jag inte om någon vill äta den heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0