störigt

skrivit skit långt så försvann ALLT. Hatar när sånt händer. I alla fall så var Ikea great. Fick handlat massor för en rimlig summa så jag slapp låna pengar av mamma och pappa.

Har ringt Gördis matte också. Ska köra ner en kväll och hälsa på och få lite info om vovvisar. Jag ska liksom klara av att klippa klor. Usch. Hoppas att Gördis inte blir ledsen då. Tänkte åka dit på torsdag, då hinner vi bli extra bra kompisar innan hon åker med till Växjö. Är så rädd att hon inte ska trivas bara. Men då är det inte värre än att hon får åka tillbaka till sin flock. Hon kanske kommer sakna sin flock en massa. Jag får muta henne med lite godis. De kanske funkar. Om jag varit hund hade de lätt funkat på mig.

Tänk att jag om tio dagar ska köra helt själv (eller Gördis följer ju med) till Växjö med fullpackad bil. Och att jag från och med då har en hund att ta hand om. Och att jag i samma vevva börjar skolan.
Att jag om tre veckor har en egen lägenhet, med egna saker som JAG är ägare till.

Jag längtar så jag dör. Tänkte nanna nu, känner mig trött. Men när huvudet landar på kudden kommer jag bergis börja fundera på Växjö, Gördis och skolan. Jobbigt, tiden går så långsamt. Men kanske är de bra med mental förberedelse?


Kommentarer
Postat av: linnea

Kommer ihåg när jag flyttade hemifrån, såååå underbart att bli självständig. Egna regler och eget hem...ingen som bestämmer över dig....BARA DU. lycka till en massa

2008-01-07 @ 22:18:27
URL: http://linneajosefin.blogg.se
Postat av: johanna

Tack så mycket:)

2008-01-08 @ 10:33:48
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0