Aj, aj...

Jaha, det var ingen höjdare när klockan ringde 05.00. Halva dagen gick hyffsat fort men sen upptäckte jag att jag fått urinvägsinfektion så då kändes en minut som en hel evighet. Mamma lämnade mitt nr till vårdcentralen så de ringde upp. Jag hade en himla tur för när jag var på väg hem från jobbet ringde de och sa att de fått ett återbud och undrade om jag kunda komma direkt. Jaaaa, sa jag.

Klockan 15.10 var jag på apoteket för att få medicin, och jag slutade jobba 14.20. Det är inte illa för att vara vårdcentralen. En stor applåd för att de är snabba, inget de är kända för direkt.

Nu ska jag ut och mocka. Klockan 17.30 är det träning. Mmm, mys med urinvägsinfektion. Tur man inte är klen. Sen ikväll kommer babe hit. Vi pallar inte med hans soffa så det får bli att vi sover här inatt.

Nu ska jag mocka. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0