Crazy weekend

Helgen har varit hel galen och super kul. I fredags stack jag till Tobbe för att sen dra till Simon på förfest. Var äldigt trevligt men blev lite för mycket dricka. Tog mig hem ganska så tidigt.

I lördags tog jag och Jenny tåget in och var först hos Tobbe och sen på förfest hos Johan. Vid nio kom min babe dit. Blev så himla glad:D Vis tio var det dags att dra ner till stan. Köpte lite langos och gick sen till stora scenen. Träffade Ebbesson också´. Haha:) Halv tolv började Bob Hund spela och det var faktiskt jävligt bra. Väldigt annorlunda såklart, men ändå bra.

Igår var jag och B på stranden, var himla mysigt. Sen på kvällen blev det grillning hos B och Jenny och Tobbe kom på besök.

Om en kvart ska jag ut och rida. 14.20 börjar jag jobba:( Kommer att svettas ihjäl idag. VILL INTE. Hade hellre legat på stranden och blivit grillad. Men men, inte så mycket att göra åt den saken.


Jenny och jag.

Finns massor med bilder på facebook. Varning för vissa jävligt fula. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0