Dålig uppdatering:(

Har inte haft så mycket tid över till att blogga så det har blivit ganska tyst här. I veckorna jobbar jag bara och är helt slut när jag kommer hem. Sen är jag i stallet och träffar B. Det är typ allt.

Så här såg min helg ut:
Fredag: Åkte till B:s jobb direkt när jag slutat. Hämtade högtryckstvätten. Började tvätta när vi kom hem och sen var jag inne först vid åtta tiden.
Lördag: Klockan ringde halv sex och jag gjorde vid mig. Klockan sju körde jag och mamma + kompis till Falsterbo. Såg kvalet för 6 åringarna. Men bäst av allt var såklart derbyt. Regnade så in i helvete och många fick utgå. Jag lägger upp bilder som jag tagit i veckan. Sen köpte jag ett nytt träns, nya tyglar och ny sadelgjord. Allt i matchande färger och med mässing spännen. Skit snyggt.
Söndag: Blev väckt halv nio. Körde med B till Oj och handlade frukost. Var ute i stallet och började måla vid tio tiden. Klockan sex var vi klara.

JAG ÄR HELT SLUT. Vilken helg. Idag var det riktigt tufft. Men stallet blev riktigt fin och fräscht. Lägger in förre och efter bilder om någon dag. Imorgon ska jag och mamma putsa alla fönsterna i stallet och diska mat-tunnorna. Sen ska hästarna få gå in. De har varit ute sedan i torsdags eftersom vi hållt på i stallet. Men jag ska bada alla hästarna så att de också är fina. Fina hästar och fint stall:D Så ska det vara.

Imorgon åker B till Hofors och ska vara där en vecka. Jättetråkigt. Men jag har ganska mycket att sköta hemma, fast det är trist i alla fall. Nej nu ska jag titta tv. Hörs förhoppningsvis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0