Låtsas bebisar...

Idag efter jobb så gick jag ut i stallet och började städa i sadelkammaren. Där är riktigt skitigt och rlrigt. Jag pallade två hyllor sen gav jag upp för idag. Och det tog tre kvart(!). Får bli resten av hyllorna nu i veckan och golvet i helgen. När jag städat färdigt åkte jag ner till B med Hjördis som varit här idag. Hon har betett sig väldigt märkligt. Inte velat gå ut och gnytt en massa. Dorrit konstaterade direkt att hon var skendräktig. Så synd om henne. Hon tror att alla leksaker är hennes valpar så hon bäddar ner de så fint och vaktar de med sitt liv. Sötnos. Men hon ska få medicin mot det imorgon.

Imorgon ska jag och B på bio med Danne och Elin:D Vi ska se Narnia. Hoppas den är bra.

Vi hörs imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0