Lite text och lite bilder

Ja lördagen var som sagt helt jävla underbar. Hade så sjukt kul. Längtar redan tills jag och Jenny ska ut på äventyr igen:)

Igår körde jag och mamma ut till Jonstorp för Precious hade fått ett svullet öga. Tvättade av och gav henne salva. När jag kom hem träffade jag B:D Det var jättemysigt. Vi slappade bara och åt en massa onyttigt. Myyyyys.

Idag har jag jobbat. Och det var inte kul att gå upp klockan fem eftersom jag var hemma klockan fem i lördags. Blää. När jag kom hem hade mamma hämtat hem Precious pga ögat. En bild kommer längst ner, varning till de som är känsliga.

Nu ska jag duscha och äta sen till B. Har ridit och sånt redan:) I veckan blir det nog lite minigolf med Jenny. Haha, det kan bli kul.

Bilder från helgen:

innan utgång

Joddla, SJUKT BRA

Precious öga:( Hon kan inte ens titta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0