Så trött

Jag vet att jag är gnällig men det är ju inget nytt. Jag är så himla trött, men ändå så glad. Glad för att jag utbildar mig så jag slipper stå i en fabrik åtta timmar om dagen resten av mitt liv. Jag hade dött om jag vetat att det varit min framtid. Hade aldrig gått, min kreativa hjärna kan användas till något mer än att titta på tak hela dagarna. Tror jag...

Idag på jobb tänkte jag att jag skulle rida en lååååång runda med Flisan. Nu när jag är hemma känner jag mig bara trött. Trött och ful och ganska tjock.Jag vill vara rik, då hade man kunnat ordna så man blivit fin och lite smalare. Och haft en massa kläder. Jag vill också kunna lägga upp en dagens outfit varje dag. Men nej, nu går inte det. Suck.

Blir ännu mattare när jag tänker på helgen:
Fredag: tvätta stallet
Lördag: Falsterbo
Söndag: måla stallet. B åker till Hofors en vecka.

Var finns ljuset? Kanske där någonstans i slutet på augusti när jag och B blir sambos? Ta mig till ljuset nu.

Jag går och lägger mig, kan någon ta över mitt liv några timmar så jag får nanna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0