Shopping

Idag efter jobb fick jag vänta i 50 minuter innan mamma kom och hämtade mig. Precious har fått ett sår på benet och blivit svullen i kotan så mamma ringde veterinären som kom precis när mamma skulle hämta mig. Men när hon väl kom och hämtade mig körde vi till Familia och jag handlade lite.

Efter Familia blev det glass och maränger hemma. Mums, var riktigt gott. Sen slängde jag på mig bikinin och rensade ogräs utanför stallet. Vid sju blev det en tur på Flisan. Tog det bara lugnt, så himla varmt. När jag kom in igen var grillen igång så det blev lite middag.

Nu har jag nyss duschat och varit ute med Hjördis. Ska nanna nu. Måste vara pigg imorgon när det är Helsingborgsfestivalen. Tråkigt att B inte är hemma. Hade varit så himla kul att få vara där med honom. Men men, finns inte mycket att göra åt det. Saknar honom jättemycket och det kommer nog bli värre till helgen. Suck. Men det ska ändå bli kul att träffa lite folk. Och min Jenny såklart, alltid kul:)

Det här handlade jag idag:


Två toppar från Kappahl.
Ett par skor från Skorönne.
Läppglans Loreal.
Ögonskugga Biotherm.


Topparna kostade 129kr/99kr på rea så det var väldigt billigt. Skorna blev jag kära i för typ en månad sedan när jag och B var på Familia. Idag hade de 50% på priset så jag var så glad att jag inte köpte de innan. Nu kostade de 150kr, lagom för mig. Biotherm ögonskuggan var också på rea. Men inte läppglanset. Så jag tyckte att jag fynda ganska mycket idag. Det var kul:)

Önskar att jag vore ledig nu när det är så fint väder. Hinner inte sola och sånt efter jobb. Måste ta hand om hästarna och Hjördis. Men imorgon blir det nog Oasis en sväng. Jag vill inte vara vit som ett lakan när alla andra är bruna. Om det är fint väder på lördag blir det nog stranden då. Wiihoo. Och jag ska till systemet imorgon också. På kvällen ska jag till Tobbe som nog ska ha lite förfest. Ska bli skoj.

Miss you babe...

Kommentarer
Postat av: nina mariwany

Tack så mkt :D

2008-07-25 @ 01:15:07
URL: http://ninamariwany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0