slapp helg

Igår så åkte jag, B, Elin och Danne till Lund. Det piss-regnade när vi åkte men när vi var frame i Lund sken solen och det var riktigt varmt och skönt. Lund är en himla fin stad och jag hade inte haft några problem med att bo där. Himla massa fina affärer. Gick in i en outlet butik där det fanns jättebilliga märkesjeans. Jag blev förälskad i ett par stentvättade nudie, som inte fanns i min storlek....:( Vi hittade en affär där allt kostade 10 och 20 kronor. Handlade ett jättefint chips och dipp fat, en sån där borste man har när man duschar, aftersun och tuggummi:)

Sen blev det lunch på en fin uteservering. Åt riktigt go hamburgare med pommes. Smakade gott. Sen körde vi till Nova Lund där jag hittade ett par Lee jeans på rea och ett par sol brillor.

På kvällen låg jag och B i soffan och åt chips, grönsaker, chokladpudding och dippa. Riktigt mumsigt. Vid ett inatt hämtade jag tre familjemedlemmar + en faster med sambo i Landskrona. Knappt jobbigt. Nej men det gick bra.

Idag körde jag och B till Oj och handlade bullar. Sen har han varit och bytat till sommardäck på bilen (på tiden?) och jag har storstädat i sadelkammaren. Putsat fönster och allt. Blev så fint. Jag och mamma har bestämt att vi ska måla hela stallet denna sommaren. Jag blev jätteglad, det kommer bli så fint och fräsch.


vårt fina 10 kronors fat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0