Vackert väder och shopping-sug

Idag ringde klockan 7.00. Gick ut i stallet och fodrade för att sen äta frukost. Nu har jag ridit, släppt ut och mockat. Är helt underbart väder ute! Borde egentligen gå och lägga mig igen för att orka kvällen på jobb men det är så fint väder så vill bara vara ute. Ska nog sätta mig i solen, hade varit toppen om man kunde somna i solen ju.

Förresten så hade jag inte ett dugg ont i halsen idag, underbart:)

Jag tror det är något fel på mig för jag har sånt jävla shopping-sug. Men kanske är det så att jag får lov att unna mig lite nu när jag jobbar och tjänar pengar. Vill jättegärna köpa ett par nya skor men B dödar väl mig isf;) Haha, nej men jag har ganska många skor. Fast ett par till hade inte skadat. Nej det blir nog en shoppingrunda på fredag. Måste ju ha något att se fram emot. Lite ska jag minsann unna mig (jag bortser från att jag var på väla senast i lördags).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0