20 år, inte längre tonåring.

Igår fyllade jag 20 år. Det kändes inte alls konstigt. Som vanligt typ. Haha. I lördags var det lite kalas för mig och jag fick en massa fina saker. Bland annat elisabeth aarden hudkrämen som jag önskat mig. Och av mamma och pappa fick jag en cykel. Var ute och cyklade med B igår. Så nice. Nu kan jag cykla och handla och sånt i Växjö. Paffe. Bensinen är ju inte gratis precis.

Imorgon så ska min grammatik tenta lämnas in och jag har knappt någon ångest över det... Det är verkligen ett under om jag klarar den. Usch jag vill inte. Har inte alls hunnit lägga den tid som jag egentligen vill och borde på den. Men det finns så mycket annat som lockar, och när det inte finns något som lockar så är jag bara trött.

Jag skäms lite över att skicka in tentan i det skick som den är i nu... Vet inte om jag kan göra det bättre heller. Sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0