Busy...

Hahaha, så hemsk bilden jag la in i det förra inlägget var. Armarna ser riktigt äckligt fläskiga ut. Usch! Jag tror faktiskt det är för att fotot är taget i en skum vinkel. Eller jag hoppas det. För om jag har så fläskiga armar på riktigt dör jag. Bättre att intala mig själv att jag inte har det så jag slipper ha komplex för det också.

Idag klockan tolv träffade jag Maya och vi gick igenom hemtentan. Sen hade jag min sista föreläsning för denna terminen mellan 13-16. Sedan blev det picknick med B och Hjördis. Pysslade med hemtentan mellan 17-19. Puuuh. Och sen har jag varit hemma och bytt om och vi har gått fågelrundan.

Imorgon har jag mycket att göra. Tvätta, packa, GÖRA KLART HEMTENTAN, gå till student consulting, hämta ut tågbiljett och en massa annat.

Förresten, det var rätt gott att man hade 7000 extra idag när man ringde swedbank. Skatten har kommit. Perfekt, Ullared nästa vecka:D

Och låtsas nu som att den fula bilden från förra inlägget inte finns. Hade lite bråttom när jag la in den och såg inte att den såg så illa ut. Först när B sa ngt som jag la märke till det.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men! så får man inte prata om sig själv :) du har jättefina armar :D och ja åstorp är fint på sommaren :) var på stranden idag och det var helt uuuunderbart!!

2008-06-04 @ 18:26:24
URL: http://saraarvidsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe:P Mmm jag ska nog till stranden imorgon. Härligt att vara hemma:)

2008-06-05 @ 17:39:16
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0