Dagen efter.

Nattens inlägg var kanske inte det mest genomtänkta. Men jag hade som sagt väldigt roligt igår och fick träffa människor jag inte träffat på länge. Men det är ädå ganska märkligt, för helt plötsligt känns det som om det bara var några månader sedan man sågs sist. Antar att det kan vara så när man träffat varandra varje dag i tre år.

Blev god mat och mycket dans och sång igår. Härligt:) När jag kom hem gick jag ut med Hjördis. Jag var först hem (?!). Mamma och pappa hade varit på torparedagarna och röjt, så de var hemma först vid två. Och syrran också. Brorsan kom väl hem runt fyra, hans kompis låg åpå soffan nu när jag kom ut. Haha.

Idag ska jag gå ut och gå en lång runda. Har redan ätit rabarberpaj så jag har redan lite ångest. Tänkte rida också men Flisan ska till veterinären vid fem. Kanske rider efter det. Får se.

Skönt att jag inte är jättebakis iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0