Idag är det fest!

Oj så skönt det var när klockan inte ringde imorse. Sov till tio, det var hur skönt som helst. Fem timmar längre än vad jag brukar sova, inte helt fel det. Sen blev det frulle på Kyrkbacken efter det körde jag ut till Väla. Köpte ett par jeans på rea, ett par ljus blå med hög midja. Kanske kommer bild:) Också köpte jag örhänge och smink. Och present till Jenny såklart:D Ikväll ska jag och Lina + Peter på 20-års fest hos Jenny. Det ska bli kul.

Efter väla åkte jag till B som åker till Roskilde idag:( Nästa söndag ses vi igen. Men det kan vara skönt med lite tid för sig själv. Säger jag nu, om två dagar kommer jag tycka det är skit tråkigt... Jaja, men han kommer iaf att ha roligt. Och jag ska ägna mig åt hästarna och en masssa städning. Jobbar dessutom eftermiddag så hade inte hunnit träffas så mycket ändå.

Ska ju som sagt på fest, suger att Oasis hade stängt igår och stängt idag. Gå på fest som en blekfis är inget kul alls. Men vad gör man. Jo man går dit som en blekfis ändå... Kvart i sex kommer Peter och Lina och hämtar mig.

Trevlig lördag på er!

Kommentarer
Postat av: dannjella

usch ja, han jag träffat här i norge har också åkt till roskilde :(

2008-06-29 @ 14:25:37
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mm det är ganska trist när man inte själv får följa med. Vad är det för en påg då?

2008-06-29 @ 17:22:46
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0