Jobb och regn.

Nu har jag skickat in min hemtenta och det kändes inte alls bra. Tror knappt att jag blir godkänd. Men men får väl se.

Jaha idag är det jobb precis som igår. 14.20-23.30. Jippy... Men imorgon förmiddag ska jag iallafall rida:D Nu är hemtentan klar så nu börjar ridningen på allvar. I slutet på nästa vecka ska jag minsann träna. Nu får det bli ordning och reda på saker och ting. Sen måste jag sola imorgon också. Snart midsommar och då vill man se fräsch ut. Tråkigt bara att det är moln och regnar ute. Då blir man inte så brun precis.

Verkar som jag börjar bli förkyld. Toppen. Det är ju verkligen precis vad jag behöver. Ge mig nu lite energi va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0